♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

January 30, 2011

miss her badly :'(


tettttttttttt **  NADIA SYAHIRA imissyouuuu dear :'( sedehh gile kau pindahh . last kte bersama tyme kat sekolah hari rabu . turun rehat je aku tgok kau nga nanges . aku try tahan tknak nanges . pujuk punye pujuk kau okayy gak kan . then , turun nk gy koku plak tyme balek . meet kat kantin . lepak ngn mmber sumer . tyme tu aku sje buat happy tahu tk . sje tknak tnjuk aku nga sedeh gile kau nk pindah . ttbe daklong dtg kau terus nanges kan budak . mcm mcm dorg pujuk kau sumer nga nanges . tpy aku tyme tu gelak nta bukan bukan je . korg sumer pelik kan npe siblings kte sumer nanges but aku sorg je tk nanges . last last aku tkleh tahan berderai gak airmata aku kat kantin tuuu yunkkkkk :( ahhhh tkbolehh tahan biyyyyy (!) last kau pindah gak mcm tk bermakne je aku tahu . aku paling terasa kau pindah coz kau selalu ngn aku je . one more thing , kau asik beradik angkat ngn aku . all about mylife sumer kau tahu kan grrrrrrr . tyme ade hal sumer cte kat kau . tpy skg da susa . kau da jauh , penang okayyy , SANGAT JAUH . malam tu aku call kau nanges . kau pindah mcm aku ilang bf aku auwww sayanggg . serius tk boleh jauh dari kau . hope kau happy kat sne and ingat aku selalu kayy babyyyy . balek cney cnct aku , seriously aku sayangg kau bebbbbbb (^.^) ily :)))