♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

February 12, 2011

happy , sakedd hati ?

okayy tktahu la story nie bole buat aku happy or saked hati ? both kodd . grrrr today call la si epul ny haaa . coz tahu die off hari ny , bole la call kan . talk talk then talk . story la psl masalah kteorg ny . then dtg gile die hari ny setelah bpe bulan tk amek thu about aku . ttbe tnye aku sehad la apelaa . ya allah hanya tuhan jela yg tahu wehh bpe happy nyer hati aku bile perangai die mcm tuhh . tpy saked hati gak bile aku tnye something , die bole men men . aku serious la budak :'( OKAY FINE ! lastlast putus talian pulaks topupp abis laa , HAHA . but before tuhh aku sempat ckp yg aku tension gile . so , putus talian kan kan . die punns anta laa text . 

sygg : gy mandy . and amek air smbhyang , bru ilang tension tuhh ,.
aku : ? ? ? hmm , baik maty jee . asik tension jee kan .
sygg : hmm , yg hidup nak maty . yg maty klu bole nak hidup blek . plik btl la ek dnia ny . so , kte kne pk ape yg baik and ape yg buruk . supaya jalan yg kte pilih tuhh memberi manfaat pd diri sendiri .
 ( cehh die da ceramah aku pulaks aww )
aku : pstu asik bwt org tension je asl , tkpenah pk punns perasaan org .
sygg : da pk sumer nyer punns . saked hati tkpee kejap je . tkt merana and menyesal utk selamanya dimasa hadapan . so ? mne terbaik ?
aku : die pk perasaan die je bwt ape . perasaan org ? hm tkde mknenyer tu sumer . tk semstinya bersama owg abaikan study . bole spend tyme utk study kan . 

thats all :)
so so ? ape macam ? saked hati kan kan . okayy tkpeee . aku sabajelaaa dulu . thnks for everything syggg , ape yg berlaku . istill love you :))