♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

February 11, 2011

sibodoh


eeee benci benci okayy ! heyy byla why why ? okayy all nk tahu tk , balek jee sekolah tady kan , aku tgok la fhune . ade one miscall from 0196827500 ( bitch diluar sana bole la amek num bojan ny setaraf je ngn bitch kan ) HAHA , ouchh shitt bojan gile ny cnctct aku balek . tak suke tak suke . geli dher nak layan jantan murahan tuhh . but aku ignore jee kan die tuhh . <<<<

then mlm tuhh gy mkn ngn family aku , otw balek dpt text . rupenyer dari die . " askum , sori gnggu . nabilah marah kat owg lagy ker ? jgn mara , nak tnye jee . klu mara owg mintak maaf ehh "grrrr geli aku . bangang gile kan ? da tentu la aku mara kau . tkpyh nak cnctct aku lagy laaa , tk ingin nak layan kau kayy . umur da 20 tpy mcm 2tahun . ade otak pk la . actlly die tu dulu abgangkat aku but tyme tu tk tahu la perangai die mcm mne . then lepas dpt tahu die tu bojan murahan . haktuihhh , jijik la ngn kau . FULLSTOP (!)