♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

February 24, 2011

stalker

shitt !!!! ade lagy rupe nyer perosak hubungan org yeee dlm dunie ny . UNMATURED (!) why haaa terjady kat aku , patut kerrr kau buat cte buruk buruk kat bf aku haa (?) ckp mcm mcm aku kua ngn jantan lain berdua duaan la apelaaa . wahhh hebaddd kau satans **** if betol la kau ade bukti kukuh , nmpak aku kua  ngn jantan kan kan . why not tk tunjuk kan muke kau depan depan . then takuddd sgt smpai suruh bf aku rahsie kan spe kau . heee sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juaa laa . smpai blee haa biyy nk sorok kan . sia sia je kan kte on call semalam lastlast terlepas ckp jugak . that why laa yaaa perangai u berubah semenjak ny . OKAY FINE :( tk sngke u bole cye ckp org lain dari i yeee , sedeh sgtsgt wehhh kau buat aku mcm ny . ade benda tk kena , kenape tk terus terang jee . nk sorok sorok buat apee , biyy gak yg sakedd hati balek kan :'( kenape kenape ?? tyme aku nk happy happy ngn die , ade jee org ketiga dtg menganggu relationship kteorg . sedangkan aku sendiri tkpenah gnggu life korg kayy , so tk pyh sebuk sebuk nk jge tepi kain aku laa babi . okayy mmg smpai skunk aku tktahu spe kau . but , jgn mimpi kau selamadddd . spe stalker ny gurlz or boy haaa ? if gurlz , ape motif kau nak buat cte mcm ny , kau nk epul ? heee jgn mimpi laa . aku pasti kteorg tk kn break dgn cte kau yg mcm bodoh ny kayy and then for boy ape pulaks motif kau buat cte mcm ny ? tk suke aku ngn epul ? haihh , aku yg bercinta bukan kau laa monyet ! da laaa pada spe yg buat cte tk suda suda ny kan . henti henti kan laaa , aku tk mcm tuhh laaa buaya :((( FUCK !! then biyyy pless tkpyh dengar ckp dorg kayy , biyy kenal kan mcm mne perangai ayg . so buat apee nk cye kan .