♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

March 12, 2011

12 / 03 / 2011

yoooo sumpah tersangat best kayy . acttly today aku hang gy WONDERLAND . yg best tuhh gerak ngn member member sekolahh . err 1st hang ngn dorg ny , tk penah penah gy kan . but if ade fitri kan , jalan jee sumer perkara dirancang . HAHA :) firstly , niniey pggl kat sekolah tyme hari jumaat tuhh . aku puns gy laa jmpe die kan kan . rupenyer nak ajak gy wonderland cz dorg dapat tiket dari cikgu asmat , bukan tiket free laa but diskaun jee separuh harge . nak masuk mmg laa kne rm30 kan kan , tpy da dapat tiket tuhh kne baya rm15 jelaaa . disebabkan murah ands rasa mcm best jee , gerak laa ngn dorg ny then aku bawak adek aku si amoy tuhh tuhh . nak gerak jee suruh laa bapak aku anta gy sne , niniey aien alid aida punns tumpang laa . smpai smpai jee muiz alim fitri ariff da tgu . haihh kesian korg kan kan kne tgu lme , excited gile kan nak mndy kemain awal lagy korg dtg . HAHA :) masuk jee beli tiket , salin baju mandy mandy . mulemule terpisah laa ngn budak laky pstu baru mandy sama sama kan . gile best doeee , ade aktiviti jee mesty muke geng geng kte jeee . cettt jeles orang lain tahu ***** dari pg smpai laa petang wehh . bayangkan wehh dari pukul 11pagy smpai 4petang kan , tk hitam pulaks kulit masing masing . mmg legam mcm bontot kuali daa haaa . HAHA ! okayy da petang gerak laa balek kan . but aku nak cakap kat sini yg aku enjoy gile hari ny , lupe segala masalah . nnty lain kaly kte plan gy tempat lain pulaks kayyy . to - niniey , alidd , aida , aien , fitri , moish , alimm , ariff thnks cz sudi ajak aku ands enjoy sme sme ngn aku auwwww <3 LOVE LOVE , i'll miss this moments . muehh muehh .









THNKS ALL <3