♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

March 10, 2011

takuddddd + gerammmmm

yooo yooo (!) wassup . nak thu tk . aku sakedddddd hati ngn someone ny cz buat mmber aku terseksa even die tk kacau aku punns aku tetap bengang gile ngn kau auww -______- :( actlly mmber aku call mlm tady then cte yg die kne $%^&* tuttt tuttt . ya allah hanya tuhan je yg tahu mcm mne aku rse bile aku dpt cte mcm tuhh . aku sangke kau baik laa selama ny kan kan , smbhyang mybe tk tggl koddd but perangai kau ouchhh shitttttt (!) why haa kau jady mcm tuhh ? sudah **____** ehh ehh . haihh sumpah kesian gile tahu mmber aku . kau mmg manusia bertopengkan satanssssssssssss !!! aku mara , aku geram , aku tk cye kau buat sumer ny cz kau tuhh $%$%$% pada bf aku yuhhh , bapak segan tahu . aku segan ? kenape haa ? HAHA tklaaa . ttbe mmber aku sndry call bgthu kau mcm tuhh , takuddd jugak laa bongek :) :'( KEPADA SESIAPA YG BERKENAAN SILA TINGGALKAN PERANGAI BURUK KAU TUU OKAYY ~~~