♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

March 6, 2011

why biyyy ?


haihhh , penad daa wehhh asik nk mcm ny jeee . kenape kenape ? ape sala aku haaa ? aku miss gile perangai kau yg dulu . aku nak balek perangai kau yg dulu tuhh . caring , romantik ands wutevaaa tuhh tuhh . nak balek bole ? tk snggup nk lalui ny sumer laaa . aku nk jge relationship ny . aku sygg kau tahu (!) aku tknak ilang kau kalau bole :'( 
6 / 03 / 2011 . 8.30p.m nanges teruk gile babi . haihhh tktahu kenape . but , aku nk terus terang ape yg tk puas ati hari ny sumer ngn kau . tknak daa gdo gdo nanges nanges lepas ny . ilydm =_= mueh .