♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

April 23, 2011

besar mne sial kau ?

okayy best title hari ny kan kan . actlly nk story about si tuttt , okayy paham jelaa yaaa . gdo ngn die sumpah mmg tk penah nk baik . mcm ny jelaa tkthu smpai bile kan . okay tkpeee sabojelaaa . kau nk mcm tuh kan . nevermind laaa :( no problem bagy aku tapy pk sikeddd bile aku nmpk kau hati aku sakeddd . so , pls jage hati aku bole ? aku ajak meet settle ftf tknak ? okay tkpeee . bia jelaaa kan mcm ny . tkthu nk ckp ape lagy kan , da mmg kau nk mcm tuhh . ape aku bole buat , ikut kau laa . but aku still tgu ape akan jady seterusnya . then im so sorry for all mymistake :( thnks **