♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥ ♥ nabilahh ♥

April 28, 2011

tkpayah nk belagak sgt !

hello readers :] assalammualaikum <3 actlly what happen to me haaa (?) ouchh yaaa , ade someone ny terlalu bajet sgt wehh yg die tuu bagus sgt . shitt ! bagus mne kau . setakat idup nk penuh ngn belagak kau jee . tpyh laa wehh . ade org len lagi better dari kau laa . setakat pakai brg branded , beli kete sebiji da huru hara stu dunia . errrrrr jgn pk laa diri kau tuu akan senang selamanye . kau tgu balasan dari tuhan okayy ;] aku tgu , then aku gelak kan kau sepuas ati aku . nk kecoh mcm kau beli kete sport or whatevaaa . pdahal myvi jee kodd . apelaa sgt ngn myvi sebiji kau tuhh wehh . keje puns if goverment tkpee laa gak . ny aduhh hai mls nk cte laa kan . nnty kau malu ryte ? hahhaha tkpee laaa . kau ny aku pndang sebelah mata jelaaa . even aku ngn anak buah kau puns . igt aku nk hormat kau sebagai pkcik die ehh . ouchh sorry la ! but i think relationship aku and anak buah kau da over . so after that ape aku nk buat ngn kau itu hal aku kan kan ! hahaha . aku tkkan hormat org mcm kau kayyy . fullstop .